Ayubowan! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Amandi Loon - WaarBenJij.nu Ayubowan! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Amandi Loon - WaarBenJij.nu

Ayubowan!

Door: Amandi

Blijf op de hoogte en volg Amandi

21 Juni 2012 | Nederland, Tilburg

Here we go again, maar deze keer alleen! All by myself, met mijn ziel onder mijn arm en met mijn mooie groene backpack op mijn rug.

Nog 9 dagen en ik kan niet meer wachten, zenuwen met een hoofdletter Z en de spanning stijgt.
Toen ik boekte duurde het nog een maand of 5 en nu vertrek ik over 9 dagen alweer.

Terug naar het land waar ik vandaan kom, alle mooie en minder mooie dingen weer zien, voelen, proeven, ruiken en herkennen. Terug naar alle mensen die ik vorig jaar heb ontmoet, een jaar lang niet gezien, maar over een dikke week kan ik iedereen weer gaan omarmen en vertellen hoe blij ik ben om ze weer te zien. Tranen zullen vast en zeker gaan rollen, puur van geluk.

Vier weken lang mezelf omringen met al die kleine bruine mensjes, net zoals ik. En wie weet, hopelijk, een ontmoeting met mijn moeder. Misschien zelfs wel mijn 2 halfzusjes en halfbroertje. Helaas zal dat niet zo gemakkelijk gaan, dus probeer me er niet te veel op te verheugen. Vorig jaar was het nog niet het juiste moment denk ik, daarom is het ook niet gelukt. Hopelijk is het dit jaar wel het juiste moment en kan ik het grootste missende puzzelstuk in mijn levenspuzzel gaan leggen.



  • 21 Juni 2012 - 10:53

    Mark:

    Mooi geschreven, Amandi. Heel veel plezier daar.

    Groeten, Mark

  • 21 Juni 2012 - 13:20

    Maud:

    Waauw Amandi! Wat geweldig dat je dit grote avontuur weer aangaat!
    Het is je gegund meid!

    Heel veel plezier, succes en mooie momenten toegewenst! You can do it!!

    xxx Maud

  • 21 Juni 2012 - 13:23

    Marjolein:

    Hej Amandi,

    heel veel plezier daar in Sri Lanka. Super gaaf dat je dit kan doen! wens je heel veel plezier en een hele mooie come back in je eigen komaf! Geneit ervan!

    we horen wel van je,
    Gr. Marjolein

  • 21 Juni 2012 - 16:38

    Lotte:

    Lieve amandi, graag volg ik je mooie reis. Wat zal dat een weerzien zijn.
    Allemaal mooie mensen, die trek je zelf aan. Komt goed met die puzzel van jou !
    Liefs lotte

  • 21 Juni 2012 - 21:29

    Patty:

    Wauw wat schrijf je toch altijd mooi en leuk een verhaal! Het is je super erg gegund lieverd nog 9 dagen en dan BACK TO YOUR ROOTS! lekker met je handjes eten. Ik ga je missen maar ik hoop dat als je terug bent je puzzel compleet mag zijn! xx

  • 21 Juni 2012 - 21:35

    Ton:

    Hoop dat je wensen in vervulling gaan. Je weet dat ik er graag bij zou zijn. Veel plezier en misschien dat het Sunil nu wel lukt om iets te regelen. XXXX

  • 22 Juni 2012 - 07:22

    Yvonne:

    een mooie groene backpak met ....?
    we reizen allemaal met je mee...in gedachten...see you..!

  • 25 Juni 2012 - 08:18

    Marieke Trum:

    Hoi Amandi!

    De verterkdatum nadert... spannend!
    Een hele goede reis, veel geluk en goede ervaringen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amandi

Actief sinds 21 Juni 2012
Verslag gelezen: 432
Totaal aantal bezoekers 14505

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 01 Augustus 2012

Back to Sri Lanka

Landen bezocht: