Mijn stukje Sri Lanka in Nederland - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Amandi Loon - WaarBenJij.nu Mijn stukje Sri Lanka in Nederland - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Amandi Loon - WaarBenJij.nu

Mijn stukje Sri Lanka in Nederland

Door: Amandi

Blijf op de hoogte en volg Amandi

25 Juni 2012 | Nederland, Tilburg

Thank god, gelukkig en heel fijn kon ik toch nog even Meeten met mijn stukje Sri Lanka in Nederland, oftewel Janine!

Alweer een jaar geleden dat ik haar leerde kennen, daar in Don Bosco. Allebei ontzettend verschillend, de kakker en de alternatieve om het zo maar even te omschrijven. Sri Lanka is wat ons bindt, voor nu en voor altijd. Zo zie je maar dat kledingkeuze of interesses niets zeggen over de persoon, aldus de wijze Janine.

Weer even kletsen en herinneringen ophalen van vorig jaar, Bollywood nummers luisteren en meezingen en ons lied, Sweet Like Cola van Lou Bega. Maar ook skypen met Anees, de jongen van Majestic City in Colombo. Haha, helemaal heerlijk!

Even wat geruststelling, voor alles wat komen gaat. Waarschijnlijk is dat meer dan ik me nu kan voorstellen.

Meer dan ik me nu kan voorstellen moet ik ook nog doen en voorbereiden, maar mezelf kennende doe ik dat last minute. Maar mezelf kennende weet ik ook dat alles goed zal komen.

Nog maar 5 dagen..

  • 26 Juni 2012 - 03:57

    Lotte:

    n nog maar 4 nachtjes slapen !

  • 26 Juni 2012 - 04:45

    Ton:

    En vrijdag wel op tijd hier zijn hè.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amandi

Actief sinds 21 Juni 2012
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 14502

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 01 Augustus 2012

Back to Sri Lanka

Landen bezocht: