Leaving on a jet plane! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Amandi Loon - WaarBenJij.nu Leaving on a jet plane! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Amandi Loon - WaarBenJij.nu

Leaving on a jet plane!

Door: Amandi

Blijf op de hoogte en volg Amandi

30 Juni 2012 | Nederland, Tilburg

All my bags are packed
I'm ready to go
I'm standing here outside your door
I hate to wake you up to say goodbye
But the dawn is breaking
It's early morn
The taxi's waiting
He's blowing his horn
Already I'm so lonesome
I could die


Oftewel, ik vlieg om 10.10 met Jet Airways India 9W227 naar Mumbai, waar ik mijn transfer heb. Spannend! Zo spannend allemaal dat ik er niet van kan slapen, buikpijn heb, boven de pot heb gehangen, enorme drang naar nicotine heb en tegen een emotional meltdown aanzit?

Gelukkig heb ik mijn backpack al volgestopt met veel te veel kleren, muggenspul, andere zooitjes en ditjes en datjes. En in mijn mooie zwarte eastpack van vriendlief zit Wreck this Journal (jaja dat ga ik in het vliegtuig doen), oppeppers van A, Reisboekje van Patty, Lonely Planet, lange liefdesbrief van mijn boyfriend en een fotolijstje met mooie mensen. Deze dingen neem ik overal mee naar toe en dan ook echt overal he ; )

Goh, jaja daar ga ik dan bijna. Mijn eerste grote reis alleen, all by myself. Misschien kan ik ook wel een aflevering maken " 24 uur met" of "Amandi op reis".

Besef denk ik nog niet helemaal wat ik straks ga doen, of juist weer wel, misschien wel teveel. Ik weet het niet, weet wel dat ik er heeeel veel zin in heb, heel veel ga genieten van alles wat ik zie, hoor, proef, voel en ruik.

Nog een paar uurtjes en dan zeg ik Nederland en al mijn lieve vrienden en vriendinnen en vooral mijn lieve vriendje gedag. Ga jullie allemaal missen, maar weet ook dat ik jullie nog heb als ik terug kom.

Hoop wel dat jullie me nog herkennen want vrees dat jullie me alleen nog maar kunnen zien als ik lach.

Tot snel!

  • 30 Juni 2012 - 07:04

    Pellie:

    Als je klaar bent met roken, boven de pot hangen en je buikpijn gezakt is, vergeet dan aub niet te GENIETEN!!! ( en je vliegticket ook niet vergeten;-) ) x

  • 30 Juni 2012 - 07:19

    Lotte:

    Laat die lach maar uitkomen ! Go with THE flow, en genieten !

  • 30 Juni 2012 - 10:16

    Suus:

    Geniet er zo ontzettend enorm van! Ben benieuwd naar al je verhaaltjes, hele fijne reis en dikke knuffel van mij!

  • 30 Juni 2012 - 11:10

    Jotam:

    Heel veel plezier schat bring home some awesome stories and experiences! Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amandi

Actief sinds 21 Juni 2012
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 14499

Voorgaande reizen:

30 Juni 2012 - 01 Augustus 2012

Back to Sri Lanka

Landen bezocht: